خرید کولر گازی 30000 کریر ⭐لیست قیمت کولر گازی  30 هزار کریر


در حال نمایش یک نتیجه

قیمت کولر گازی 30000 کریر

  • مدل 30000 عادی بدون اینورتر با قیمت 45,000,000  تومان
  • قیمت انواع مدل های کولر گازی 30 هزار کریر رو اینجا برات نوشتم🧐

کولر گازی کریر 30000

کریر اولین سازنده کولر گازی هوشمند در جهان است و نام برندش با نام سازنده آن  یعنی ‫ویلیس کریر یکی است. این برند کلا دو نوع کولر تولید میکنه که پایینتر با جزییات بیشتر براتون معرفیشون میکنیم. خوبی این برند اینه که تا حالا هیچ شرکتی نتونسته فیم این کولر رو بسازه و هرچی که تو بازا میبینید اصلیه دلیل ایننکته اینه که یه طراحی خاص و سه بعد یروی موتورش ایجاد شده که تا بهه الان کسی نتونسته درستش کنه.

نکته ای که قبل از خرید کولر گازی 24 هزار کریر باید بهش توجه کنید مکان و فضاییه که قراره کولر اونجا قرار بگیه بر فرض مثال اگه اتاق شما خیلی کوچیکتر باشه به نسبت ظرفیت 24 هزار هواش خیلی سرد میشه یا برعکس اگه بزرگتر باشه گرمادهی و بازخورد خوبی براتون نخواهد داشت.

بنابراین ما اینجا متراژ دقیق با نسبت این ظرفیت رو بهتون میگیم تا درد خریدش دچار مشکل نشید هر سوال دیگه ای هم که داشتید میتونید از مشاوران ما که پایین صفحه شماره شون رو براتون میذارم بپرسید.

اگه متراژ اتاقتون 90 الی 120 متر مربعه از این ظرفیت استفاده کنید که برای شما مناسب و جوابگو خواهد بود.

انواع کولر گازی 30000 کریر

همونطور که بالاتر هم گفتم و بهش اشاره کردم کولرهای کریر کلا در دو مدل اینورتردار و بدون اینورتر تولید شدن که تفاوت اونا در کنترل آمپر بودن مدل های بدون اینورتره.

این کولر گازی سرد و کرم هستش و دارای موتور سنگین T3‌ است دارای وای فای هستن. مدل های بدون اینتورتر کنترل آمپردار (کنترل آمپر یعنی میتونی به صورت دستی آمپر ورودی برق رو کاهش بدید تا مصرفش پایینتر بیاد) اندازه و ابعاد موتور و کندانسورش خیلی بزرگتره و وزنشون هم سنگین تره. مدلهای اکوپلاس آمپر کنترل دار به خاطر داشتن سه رادیات داخل موتورشون هم وزن بیشتر و هم ابعاد بزرگتری دارن و از نظر قیمتی کم گرونتر هم هستن.

کولرهای گازی کریر از نظر کیفیت، قابلیت‌ها و بازدهی بسیار قابل اعتماد و عملکرد بالایی دارند. با این حال، قبل از خرید کولر گازی کریر، مهم است که به نیازها و انتظارات خود برای سیستم تهویه دقت کنید و مدل و ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. همچنین، مراقبت و نگهداری منظم از کولر گازی بسیار مهم است تا عمر مفید آن را حفظ کنید.

بهترین مدل کولر گازی 30000 کریر

بهترین مدل کولر گازی 30 هزار کریر مدل عادی بدون اینتورتر است.

خرید کولر گازی 30000 گری از بانه و گناوه

فروشگاه سرخ یکی از فروشگاه های معتبر شهر بانه است که تونسته اعتماد و رضایت مشتریای زیادی رو به خودش جلب کنه.

شهر بانه یکی از شهرهای مرزی ایرانه که اجناس خارجی اصلی رو از طریق مرز مشترکی که با کشور عراق داره وارد میکنه و چون هزینه های اضافی بابت گمرک و حمل و نقل پرداخت نمیکنه در نتیجه قیمت اجناسش ارزونتر از سایر شهرهاست.

گناوه هم مثل بانه اجناس خارجی رو به راحتی از طریق بندرش وارد ایران میکنه و اونجا هم اجناسش ارزونتر از سایر شهرهاست، خبر خوب اینکه فروشگاه ما هم در شهر بانه و هم در گناوه فعالیت داره و شما میتونید کولر مورد نظر خودتون رو از طریق شماره های زیر به ما سفارش بدید و ما هم با توجه به موقعیت مکانی شما تصمیم میگیریم که اونو از بانه براتون بفرستیم یا گناوه.

لیست قیمت کولر گازی 30000 کریر

نام محصولقیمتpa_air-conditioner-type pa_compressor-type اینورتر
کولر گازی کریر 30000 عادی بدون اینورتر45,000,000 سرد و گرمروتاریبدون اینورتر