خرید کولر گازی 12000 ال جی ⭐ لیست قیمت کولر گازی 12 هزار ال جی


در حال نمایش یک نتیجه

قیمت کولر گازی 12000 ال جی

  • مدل 12000 خط مشکی موتور سنگین با قیمت موجودی نامعلوم، تماس بگیرید.
  • قیمت انواع مدل های کولر گازی 12 هزار ال جی رو اینجا برات نوشتم🧐

کولر گازی 12000 ال جی

قبل از خرید کولر گازی ال جی 12 هزار نکاتی است که حتما باید به آن توجه کنید، یکی اینکه برای چه منطقه و آب و هوایی میخواید، اگه مناطق آب و هوایی شهرتون گرم باشه باید موتور سنگین بخرید و اگه مناطق آب و هوایی تون معمولی و معتدله میتونید از موتور سبک ها استفاده کنید.

نکته ی دیگه ای هم که باید قبل از خرید بهش توجه کنید متراژ اتاقیه که میخواید کولر رو اونجا بذارید اگه این متراژ با ظرفیت کولرتون یکی نباشه مثلا بزرگتر باشه اتاق شما خنک نمیشه یا اگه اتاق کوچیک باشه و  ظرفیت کولر گازیتون خیلی بیشتر باشه اتاق و فضای شما خیلی سرد میشه.

اگه متراژ اتاقتون 20 الی 30 مترمربعه این ظرفیت مناسبه.

کولر گازی 12000 ال جی خط مشکی

کولر گازی های 12 هزار ال جی مدل خط مشکیش تو فروشگاه ما موجوده که یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین مدل های کولر گازی ال جی هست.

این مدل کولر گازی 12 هزار ال جی دارای موتور سنگین T3‌ هستش و سرد و گرمه.

کولر گازی 13000 ال جی سری AMP T4

برند ال جی یکی از ظرفیت های کم یاب که کمتر شرکتی تولید میکنه رو ساخته که اونم ظرفیت 13 هزاره، این ظرفیت از سری AMP T4 است که یک سری عالی با ویژگی هایی مانند دوال اینورتر، کنترل آمپر،سرد و گرم و موتور سنگین T3 است.

خرید کولر گازی 12000 ال جی از بانه و گناوه

فروشگاه سرخ یکی از فروشگاه های معتبر شهر بانه است که همه ی کالا و اجناسش رو مستقیم از طریق مرز مشترکی که با کشور عراق داره وارد میکنه و چون هزینه های اضافی برای حمل و نقل و گمر پرداخت نمیکنه قیمت اجناسش ارزانتر از سایر شهرهای ایران است.

گناوه هم مانند بانه مرزه و از طریق بندر واردات کالا رو انجام میده و اونجا هم اجناسش مثل بانه ارزونه، خبر خوب اینه که فروشگاه ما در گناوه هم فعالیت داره و شما با خیال راحت و بدون دغدغه به اینکه از بانه خرید کنید یا گناوه سفارش خودتون رو از فروشگاه سرخ ثبت کنید و ما با توجه به موقعیت مکانی شما تصمیم میگیریم که از بانه براتون ارسال کنیم یا گناوه.

 

لیست قیمت کولر گازی 12000 ال جی

نام محصولقیمتpa_air-conditioner-type pa_compressor-type pa_inverter
کولر گازی ال جی 12000 خط مشکی موتور سنگین T3سرد و گرمروتاریبدون اینورتر