خرید کولر گازی 24000 ال جی ⭐ لیست قیمت کولر گازی 24 هزار ال جی


در حال نمایش یک نتیجه

قیمت کولر گازی 24000 ال جی

  • مدل 24000 خط مشکی موتور سنگین با قیمت 31,500,000  تومان
  • قیمت انواع مدل های کولر گازی 24 هزار ال جی رو اینجا برات نوشتم🧐

کولر گازی 24000 ال جی

قبل ا زخرید کول ر24 هزار ال جی چند نکته ی مهم وجود داره که حتما باید بهش توجه کنید. اول اینکه به شرایط آب و هوایی منطقه خودتون دقت کنید چون اگه خیلی گرم و خشک باشه باید کولر موتور سنگین بخرید و اگر آب و هوایی معتدل داشته باشه یک کولر موتور سبک نیاز شما رو برطرف میکنه.

نکته دوم درباره متراژ اتاقیه که قراره براش کولر خریده بشه، اگه متراژ اتاقتون خیلی بزرگ باشه این ظرفیت جوابگو نیست و خنک نمیشه و اگه متراژ اتاقتون خیلی کوچیک باشه با این ظرفیت اتاقتون خیلی سرد میشه.

اگه متراژ اتاقتون 65 الی 75 متر مربعه این ظرفیت جوابگو و مناسبه برای شما.

کولر گازی 24000 ال جی خط مشکی

کولر گازی 24000 ال جی خط مشکی یکی از محبوب ترین کولرهای گازی در بازار است. این کولر دارای ظرفیت 24000 BTU/h است که برای خنک کردن فضاهای متوسط ​​تا بزرگ مناسب است. کولر خط مشکی ال جی موتور سنگین T3‌هستش و دارای رتبه انرژی A است که به این معنی است که بسیار کارآمد است و می تواند در هزینه های برق شما صرفه جویی کند.

خرید کولر گازی 24000 ال جی از بانه و گناوه

فروشگاه سرخ یکی از فروشگاه های معتبر شهر بانه است که همه ی کالا و اجناسش رو مستقیم از طریق مرز مشترکی که با کشور عراق داره وارد میکنه و چون هزینه های اضافی برای حمل و نقل و گمر پرداخت نمیکنه قیمت اجناسش ارزانتر از سایر شهرهای ایران است.

گناوه هم مانند بانه مرزه و از طریق بندر واردات کالا رو انجام میده و اونجا هم اجناسش مثل بانه ارزونه، خبر خوب اینه که فروشگاه ما در گناوه هم فعالیت داره و شما با خیال راحت و بدون دغدغه به اینکه از بانه خرید کنید یا گناوه سفارش خودتون رو از فروشگاه سرخ ثبت کنید و ما با توجه به موقعیت مکانی شما تصمیم میگیریم که از بانه براتون ارسال کنیم یا گناوه.

 

لیست قیمت کولر گازی 24000 ال جی

نام محصولقیمتpa_air-conditioner-type pa_compressor-type pa_inverter
کولر گازی ال جی 24000 خط مشکی موتور سنگین T331,500,000 سرد و گرمروتاریبدون اینورتر